Dit evenement is voorbij.

In deze workshop nemen we je mee naar Hathor, de Egyptische godin van liefde, vruchtbaarheid, overvloed, genieten en vreugde. Aan de hand van een korte presentatie leggen wij je meer uit over Hathor en het Ka-lichaam, zodat je je goed kunt afstemmen op deze energieën.
Tijdens een meditatie herinnert Hathor je eraan dat overvloed jouw geboorterecht is. Je krijg inzicht in de betekenis van een persoonlijk symbool en je gaat dit als kracht-symbool gebruiken. Ook word je je bewust waar de energie stagneert en laat die weer stromen tijdens een praktische oefening met fonoforese: de inzet van stemvork-trilling op een bepaalde chakra. Het Ka-lichaam (je etherische dubbel) ga je tijdens een tweede oefening krachtiger maken; daardoor sterk je jezelf en word je je bewuster van je mogelijkheden en je connectie met de Bron. Verder ga je werken met een citrien-kristal en tijdens de tweede meditatie maak je contact en verbind je je met het Veld van Overvloed zodat je kunt gaan aantrekken wat jij verlangt!

Door: Petra Stam en Els Lijesen (Isis Mysterieschool)
Datum: Zaterdag 22 september 2018
Tijd: 14.00 tot 17.00 uur.
Lokatie: Op Hodenpijl, Rijksstraatweg  20-22, Schipluiden
Prijs: €45 inclusief een citrien-kristal, koffie, thee en lekkers.
Aanmelden: info@isismysterieschool.nl