Dit evenement is voorbij.

Online Lente workshop
Isis Mysterieschool

Op het moment dat de Zon in het sterrenbeeld Ram gaat lopen (20 of 21 maart), start de lente. Nacht en dag zijn dan ruwweg even lang, maar na deze dag zullen de dagen langer worden en de nachten korter. We betreden nu echt de lichte kant van het jaar. Het nieuwe leven wordt zichtbaarder en neemt een grotere plek in. Deze cyclus speelt zich ook af in onszelf. Tijdens de Isis Mysterieschool Lente-workshop sta je hierbij stil en gaat de energie van Sneeuwklokje (die krijg je opgestuurd per post) je helpen om los te breken uit oude patronen. Er is een visualisatie, twee informatieve stukjes en er zijn twee meditaties. De godin Isis helpt je om je hart te sterken, laat je voelen wat daar leeft, je krijgt een DNA-activatie en laat de oneindige Bronenergie door je heen stromen. De scheppergod Chnoem (in de gedaante van een ram) helpt je om je hogere lichtlichaam te verbinden met het aardse, en om je Ka-lichaam te versterken en de goddelijke creativiteit vorm te geven. Daarna volgt nog een korte (zelf)healing-oefening.

De workshop bestaat (in woord en beeld) uit:

-Informatie over Lente en remedie Sneeuwklokje

(De remedie krijgt je per post toegestuurd)

-Visualisatie met Sneeuwklokje

-Vragen om bij stil te staan

-Meditatie met godin Isis

-Informatie over de god Chnoem en het Ka-lichaam

-Meditatie met Chnoem

-Een healing-oefening

Wat is klaar, kun je achterlaten of transformeren naar een nieuwe vorm. Op de oude, opgeruimde laag bouw je verder aan een nieuwe laag. Ga aan de slag met de online Lente workshop en ontdek nieuwe krachten, lagen en vuur in jezelf, en zet dat in om deze nieuwe cyclus van groei en bloei in te gaan.

Opgave via mail: info@isismysterieschool.nl
Je krijgt dan een mail met een betalingsverzoek van €35,00.

Na betaling posten we de remedie en krijg je de inlogcode om toegang tot de workshop te krijgen. Je hebt vanaf dat moment 30 dagen de tijd om alles te bekijken, beluisteren en doen.

-Je kunt deze online workshop altijd aanvragen, ook als het geen lente is 😉