Dit evenement is voorbij.

Lenteworkshop 21 maart

Op 20 maart start de lente en op 21 maart is het volle maan – een mooi moment om stil te staan bij je eigen creatiekracht.

Op deze dag, als licht en donker perfect in balans zijn en de Zon in Ram staat, gaan we werken met de energie van de Egyptische ramsgod Chnoem. Hij is de kunstenaar en de schepper van alles dat leeft op deze aarde en brengt het hogere lichtlichaam in ons aardse lichaam. Je gaat je goddelijke creativiteit vormgeven!

Tijdens de meditaties verbinden we ons met de godin Isis en de ster Sirius, krijg je een DNA-activatie, wordt je KA-lichaam versterkt en open je je hoger hartchakra. Je krijgt ook de energetische remedie ‘Sneeuwklokje’ die helpt de spirituele energie te aarden, vertrouwen geeft om te doen waarvoor je hier gekomen bent en dat je losbreekt uit een oud patroon.

Door Petra Stam en Els Lijesen (Isis Mysterieschool)
Donderdag 21 maart 2019 van 19.30 tot 22.30 uur
Lokatie: Centrum Karunika, Meerhuizenplein 4 (in de school), Amsterdam
(vlakbij het Amstelstation; parkeren kan in de buurt, wel betaald tot 21:00 uur)